dimecres, 2 de desembre del 2009

28 Oct.

El passat 28 d’octubre a seminari vam començar fent una enquesta sobre quin era el motiu que ens havia fet venir a Blanquerna. Seguidament la Maria la Irene i jo vam presentar les noticies; va començar la maria amb una que el títol deia : “Generalitat y gobierno central se disponen a extender los portátiles a 250.000 alumnos" sobre els ordinadors que volen implantar a les aules. Seguidament la irene, va presentat la noticia de les patrulles anticampana un bon tema per debatre que crec que tots vam estar d’acord. Per últim, la meva noticia anava sobre la informació que ens donen al acabar la ESO y que moltes vegades els estudiants es poden veure sense saber que fer.
En acabar això l’Albert va presentar la revista : Escuela i vam debatre sobre dos temes, un era la tercera hora de castellà que volen implantar i l’altre sobre el sistema educatiu a Espanya.Per acabar la sessió vam fer una redacció sobre: L'assignatura que m'agradava més a l'escola.

Reflexió:

Va ser un dia amb moltes noticies a destacar, la de la Maria he de dir que estic totalment en contra d’implantar els ordinadors a l’aula, sobre el de la Irene que em sembla molt bé que hi hagi patrulles anticampana i en quant el meu que donessin més informacions per els joves que no saben per on encaminar-se en acabar la ESO.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada