dilluns, 12 d’octubre del 2009

El 30 de setembre, vam parlar dels aspectes positius i negatius que veiem de la universitat. Jo per exemple, vaig dir, que m'agradava molt el tracte que teníem amb els professors perquè era familiar però que per un altre costat veia que ens demanaven molt nivell. Tambè vam llegir un article sobre les dues postures a l'escola una més dolça i l'altre més disciplinària.
Per acabar la tutora Lluïsa, ens va recomanar lectures per llegir i vam triar dates per fer una reunió personal amb ella.
La meva reflexió d'aquell dia va ser, els punts que vam dir de la universitat, que si estem aquí es per treballar i sortir amb nivell.
El que ens digués de fer la reunió tutora-alumne em va agradar perquè dona sensació de tenir un contacte més familiar, sobre tot al primer any.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada