divendres, 21 de maig del 2010

Bloc de la companya: Maria García Foz
http://mariagf1.blogspot.com/

Intervenció del seu Bloc: http://www.elperiodico.com/default.asp?idpublicacio_PK=46&idioma=CAS&idnoticia_PK=717080&idseccio_PK=1021

He escollit aquesta intervenció de la meva companya Maria, per què penso que és molt interessant i a part és una situació que a mi em toca directament.
Jo vinc de FP, ja que després de repetir primer de batxillerat vaig pensar que la opció més correcta per accedir a la univeristat era aquesta.
He de dir que estic molt contenta de haver fet el meu módul Comerç i Màrqueting i personalment penso que es millor opció FP que no pas batxillerat, per dos raons:

1. Hi ha mil opcions per poder entrar a fer móduls i pots agafar el que mes et convingui.
2. A part d'estudiar també fas pràctiques sobre el que estudies i agafes experiéncia i així pots tenir una idea sobre el teu futur laboral.

M'ha agradat molt aquest article i com a relfexió he de dir que trovo molt positiu que les empreses mirin molt bé lo de la gent jove estudiants i en practiques de moduls, ja que posant-me en el paper de l'empresari jo també preferixo una persona que sapiga el que fa per què amb anterioritat ha fet pràctiques sobre el tema que no pas un que tingui molta teoria però res de pràctica.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada